تبلیغ وینک مگ

رژیم غذایی سریع


رژیم سریع و آسان برای شکم، برای کاهش وزن در 3 روز ، رژیم غذایی باسن و سریعترین رژیم برای خانم های شیرده.

بسیاری از خانمها و آقایان به دنبال رعایت برنامه یکی از رژیمهای غذایی مناسب ، به دنبال پیروی از یک رژیم غذایی سریع و آسان برای از دست دادن وزن هستند که از طریق آن بدنی باریک و یک وزن ایده آل بدست می آیند ، اما بسیاری از آنها به دلایل خلقی نمی توانند رژیم را رعایت کنند ، در حالی که برخی دیگر به دلایلی نمی توانند به رژیم خود ادامه دهند. علائم سالم و سالم به دلیل رژیم های ناسالم ظاهر می شوند.

سایت یکی یه دونه

رژیم غذایی سریع در 3 روز
بعضی اوقات ما نیاز به دنبال یک رژیم غذایی سریع داریم که از 3 روز برای کاهش وزن و رسیدن به وزن مطلوب بیشتر نشود.این رژیم سریع با توانایی و کارآیی بالا در از دست دادن سریع وزن مشخص می شود ، اما ترجیح می شود بعد از اتمام رژیم غذایی سریع ، یک رژیم غذایی مناسب را دنبال کنید ، کم چربی باشد تا وزن از دست نرود. به آنچه بود

رژیم غذایی سه روزه به کاهش کالری ورودی بدن ، با خوردن غذاهایی که فاقد چربی هستند ، بستگی دارد اما در عین حال عناصر لازم را برای آن فراهم می کند ، بنابراین توصیه نمی شود این نوع رژیم های غذایی را بطور دائم یا برای مدت طولانی دنبال کنید ، بنابراین نباید تمرین کرد. بیش از 3 روز

برنامه غذایی سریع برای کاهش وزن در 3 روز :

روز اول

قبل از صبحانه : یک فنجان آب ولرم را روی معده خالی بنوشید.

صبحانه : یک تکه نان تست یا نان قهوه ای ، یک تکه پنیر بدون نمک ، یک فنجان چای یا قهوه بدون اضافه کردن شکر یا استفاده از یکی از جایگزین های قند تضمین شده.

ناهار : یک قطعه رژیم غذایی نان تست ، یک قوطی تن ماهی بدون روغن ، یا در آب شسته شده ، با روغن برداشته می شود. مجاز است بعد از حداقل نیم ساعت یک فنجان قهوه بدون قند یا یکی از گزینه های آن استفاده کنید.

شام : سینه مرغ کبابی یا آب پز ، سیب پوست دار ، یا 3 قاشق غذاخوری لوبیا سبز.

روز دوم

صبحانه : نان قهوه ای یا رژیم نان تست ، یک تخم مرغ آب پز ، یک موز و یک فنجان چای یا یک فنجان قهوه در همان روز اول.

ناهار : ماهی بدون روغن یا فیلتر شده و شسته شده و 250 گرم پنیر بدون نمک و یک فنجان چای یا قهوه به همین روش.

شام : قطعه سینه مرغ بوقلمون یا آب پز ، کلم یا کلم بروکلی ، تعداد کمی هویج ، و یک فنجان ماست بدون چربی.

روز سوم

صبحانه : یک تکه نان تست ، یک تکه پنیر بدون نمک ، یک فنجان چای یا یک فنجان قهوه به طور معمول و یک سیب برای شیرین کردن ، آن را برای نیم ساعت از چای جدا کنید.

ناهار : یک تکه نان تست یا نان قهوه ای ، یک تخم مرغ آب پز ، یک فنجان چای سبز یا یک فنجان قهوه.

شام : نصف قوطی تن ماهی به روش فوق ، هویج خرد شده و یک فنجان آب پرتقال طبیعی تازه بدون قند.

این رژیم غذایی سریع می تواند بسته به نوع متابولیسم بدن شما ، تنها در 3 روز ، تقریباً 4 کیلوگرم از وزن شما را از دست بدهد ، بنابراین به این نام گفته می شود.

یک رژیم سریع و آسان برای شکمبه (رژیم لاغری شکمبه)
رژیم شکمبه یک رژیم سریع و مؤثر برای خلاص شدن از شکم و سفت شدن عضله شکم است.

می توانید سریع برای کارش رژیم غذایی کاهش وزن 5 تا 6 کیلوگرم در طول مدت بیش از 14 روز است.

پیروی از رژیم غذایی شکمبه برای مدت زمانی بیشتر از 14 روز ، بدون استراحت ، یا مشورت با پزشک یا یک متخصص رژیم غذایی مجاز نیست.

رژیم غذایی سریع شکمبه برای جلوگیری از کسالت ، بستگی به صبحانه با امکان اصلاح ساده آن است.

این برنامه برای رژیم لاغری سریع است :

مراحل :

صبحانه :

در تمام روزهای رژیم غذایی

سریع شکمبه استاندارد است :

3 فنجان آب روی شکم خالی ، یک نان نان پخت ، یک تکه پنیر لپه یا 10 قاشق غذاخوری لوبیا با کمی روغن و لیمو یا یک تخم مرغ خوب جوشیده شده به دلخواه ، و شما می توانید برای هر روز چیزی را انتخاب کنید ، علاوه بر یک فنجان قهوه یا چای بدون اضافه کردن شکر یا استفاده از یکی از گزینه های آن ، ترجیحاً به موقع از صبحانه جدا شود.

روز اول

ناهار:

یک ربع نان کشور من ، دو عدد تخم مرغ آب پز و یک بشقاب سوپ سبزیجات با مواد تشکیل دهنده هویج ، لوبیا ، نخود فرنگی و کدو سبز یا یک غذای اسفناج به دلخواه و یک فنجان چای یا قهوه بدون اضافه کردن شکر.

شام :

سینه مرغ کبابی یا آب پز ، برای طعم دادن ، 5 گوجه فرنگی و 5 هویج. گریپ فروت را می توان قبل از خواب مصرف کرد.

روز دوم

ناهار :

یک بشقاب سالاد میوه تازه.

شام :

یک ربع نان بلادی ، و یک چهارم کیلو ماهی کبابی و یک ظرف سالادی که از گوجه فرنگی ، خیار و کرفس درست شود ، علاوه بر این یک فنجان قهوه یا چای بدون اضافه کردن شکر است.

روز سوم

ناهار :

یک بشقاب سالاد میوه تازه.

شام :

یک ربع نان نان ، دو تخم مرغ آب پز سخت ، یک ظرف سالاد سبز و یک فنجان قهوه یا چای بدون اضافه کردن شکر.

روز چهارم

ناهار :

سینه مرغ کبابی یا آب پز ، برای طعم دادن ، اما بدون پوست ، برش های گوجه فرنگی و گریپ فروت ، و می تواند به عنوان میان وعده بین ناهار و شام میل شود.

شام :

یک ربع کیلو ماهی کبابی ، یک ظرف سالاد سبز و یک فنجان چای یا قهوه بدون قند.

روز پنجم

ناهار :

یک بشقاب سالاد میوه تازه.

شام :

نصف مغز بلادی ، دو عدد تخم مرغ آب پز ، یک تکه پنیر کوفته و برش گوجه فرنگی به همراه یک فنجان قهوه یا چای بدون اضافه کردن شکر.

روز ششم

ناهار :

یک چهارم نان کشور من ، دو تخم مرغ خوب آب پز ، و یک بشقاب سالاد سبز.

شام :

یک ربع کیلو گوشت کبابی یا آب پز ، یک ظرف سالاد سبز و یک فنجان قهوه یا چای ، بدون قند.

روز هفتم

ناهار :

تخم مرغ ها را به خوبی جوشانده ، بشقاب اسفناج یا سوپ سبزیجات مرکب از کدو سبز ، نخود فرنگی ، لوبیا و هویج را به دلخواه میل کنید.

شام :

یک چهارم نان نان ، یک چهارم کیلو ماهی کبابی و گریپ فروت برای دسر ، ترجیحا در زمان خواب.

توجه: رژیم غذایی خود به مدت دو هفته تکرار می شود ، یعنی به طور متوسط ​​14 روز پس از مشورت با پزشک ، متخصص یا متخصص تغذیه.

سریعترین رژیم غذایی برای زنان شیرده
آیا می خواهید در حین شیردهی یک رژیم غذایی سریع عمل کنید ؟

بسیاری از مادران در دوران بارداری از افزایش وزن رنج می برند و خانم ها می خواهند وزن خود را در دوران بارداری از دست بدهند و در سریعترین زمان قدرت زیبایی کسب کنند ، اما در عین حال مجبورند مواد مغذی مناسبی را برای نوزاد تازه متولد شده خود فراهم کنند و وقت کافی برای ورزش نداشته باشند. یا ، او به دلیل زخمش نمی تواند ورزش کند ، بنابراین خانم ، ما برنامه رژیم غذایی سریع و پرستاری را برای شما به شما می گوییم .

صبحانه :

یک فنجان شیر شیرین شده با یک قاشق عسل سفید یا سیاه ، یک تکه بزرگ پنیر لپه ، یک تخم مرغ یا 5 قاشق غذاخوری لوبیا با روغن زیتون و دو قطعه نان تست قهوه ای.

بین صبحانه و ناهار :

آب پرتقال فراموش نشده ، یک یا دو میوه.

ناهار :

دو برش گوشت ، یا نصف مرغ ، یا یک ماهی بزرگ ، 3 قاشق غذاخوری برنج سفید ، یا رشته فرنگی آب پز یا یک سیب زمینی آب پز با نمک ، ادویه جات ترشی ، روغن زیتون و یک کاسه سالاد ، علاوه بر سبزیجات آب پز ، مانند: هویج ، کدو و کلم بروکلی.

بین ناهار و شام :

می توانید یک دانه میوه و یک مشت آجیل میل کنید.

شام :

یک فنجان پنیر یا ماست ، یک تکه پنیر با آویشن و روغن زیتون ، علاوه بر این یک ظرف سالاد است.

قبل از خواب :

می توانید یک فنجان میوه یا آب میوه داشته باشید.

نکات رژیم غذایی برای زنان شیرده :

صبح یک فنجان آب گرم را با یک قاشق غذاخوری عسل میل کنید.

حداقل 10 فنجان آب را در طول صبحانه ، قبل از هر وعده غذایی ، قبل از تغذیه و قبل از خواب بنوشید.

وقتی بین وعده های غذایی احساس گرسنگی می کنید ، مقداری نوشیدنی گرم و مفید مانند آنیسون و نعنا یا برخی سبزیجات مانند خیار و کاهو میل کنید.

روزانه و نیم ساعت پیاده روی کنید.

تا حد امکان از خوردن شیرینی ، شیرینی ، نوشابه و فست فود خودداری کنید.

رژیم لاغری باسن و باسن را کم کنید
ناحیه باسن و کمر یکی از مناطقی است که به ویژه در تجمع چربی در خانمها آسیب پذیر است و از همین جا می بینیم که بسیاری از خانمها در تلاشند تا ناحیه باسن و پشت را اصلاح کنند ، و مناسب سایر قسمت های بدن باشند.

باسن و ناحیه باسن علاوه بر ورزش به رژیم غذایی خاص خود نیز احتیاج دارند.

ما روش و مراحل خانم را برای رژیم گرفتن باسن و باسن سریع و همچنین مجموعه ای از تمرینات برای لاغر کردن این مناطق به شما نشان خواهیم داد .

اول : تمرین هایی برای لاغر کردن باسن و پشت :

ورزش یکی از مهمترین عواملی است که به لاغر کردن باسن و پشت کمک می کند در اینجا چند تمرین ساده وجود دارد که می توان در خانه تمرین کرد:

  • جسدی را که روی زمین قرار دارد ، پهن کنید و دو پا را به صورت چرخ حرکت دهید.
  • شی را به طور کامل روی زمین پخش کنید و پاها را یکی یکی حرکت دهید.
  • حالت ایستاده را محکم بکشید ، سپس زانوهای خود را کمی خم کنید و برای بارهای متوالی شروع به بالا و پایین رفتن کنید.

دوم : برنامه لاغری باسن و باسن :

برای لاغر کردن باسن و باسن می توان از رژیم غذایی خاصی پیروی کرد و آنها را برای یک هفته کامل نگه داشت تا بهترین نتیجه را بگیرید.

روز اول

صبحانه : یک تکه نان تست ، یک تخم مرغ آب پز و آب میوه تازه.

ناهار : یک چهارم مرغ کبابی بدون پوست ، کاسه سالاد سبزیجات بدون روغن.

شام : ربع نان گندم و یک فنجان ماست.

روز دوم

صبحانه : یک چهارم نان گندم ، یک فنجان ماست و یک دانه میوه.

ناهار : یک تکه گوشت ، یک بشقاب سالاد سبزیجات بدون روغن و 4 قاشق غذاخوری سبزیجات لوبیا و کنگر فرنگی.

شام : دو تخم مرغ آب پز ، و یک کاسه سالاد سبزیجات بدون روغن.

روز سوم

صبحانه : یک تکه نان تست ، دو قاشق غذاخوری عسل سفید و یک تکه ناهار.

ناهار : 5 قاشق غذاخوری برنج ، 5 عدد برش بوقلمون دودی و یک ظرف سالاد سبزیجات بدون روغن.

شام : ربع نان گندم ، دو عدد تخم مرغ آب پز و سالاد سبزیجات بدون روغن.

روز چهارم

صبحانه : یک چهارم نان گندم ، 4 قاشق غذاخوری لوبیا و 4 قاشق غذاخوری پنیر کم چرب.

ناهار : یک بشقاب برنج آب پز ، یک بشقاب سیب زمینی آب پز ، و یک بشقاب سبزیجات بدون روغن.

شام : دو تکه نان تست ، یک تکه ناهار و یک فنجان ماست.

روز پنجم

صبحانه : یک سیب ، یک فنجان شیر بدون چربی.

ناهار : ظرف ماهی سالاد ماهی و سبزیجات بدون روغن.

شام : دو برش نان تست ، یک فنجان ماست و 4 قاشق غذاخوری پنیر کم چرب.

روز ششم

صبحانه : 2 برش نان تست و 2 قاشق غذاخوری مربا.

ناهار : مرغ نیم کره ، و ظرف سالاد سبزیجات بدون روغن.

شام : یک ربع نان گندم ، یک فنجان ماست و 3 قاشق غذاخوری عسل سفید.

روز هفتم

صبحانه : یک چهارم نان گندم ، یک تخم مرغ آب پز و یک دانه میوه (سیب یا پرتقال).

ناهار : یک بشقاب رشته فرنگی آب پز ، و یک ظرف سالاد سبزیجات بدون روغن.

شام : برش نان

تست ، فنجان ماست و تخم مرغ آب پز.

رژیم غذایی سریع آب
آب رژیم غذایی یا رژیم غذایی سریع آب به دلیل توانایی از دست دادن بدن تقریباً 8 کیلوگرم در هفته شناخته شده است ، زیرا رژیم غذایی آب به دلیل اثربخشی آن شناخته شده است و بر سلامتی تأثیر نمی گذارد.

مراحل :

روز اول

صبحانه : یک لیوان آب ولرم روی معده خالی.

یک ساعت بعد از صبحانه : یک نان تست ، تخم مرغ آب پز بخورید.

قبل از ناهار : یک فنجان آب گرم بنوشید.

ناهار : دو تکه گوشت آب پز یا کبابی ، یک تکه نان تست و یک سوپ سبزیجات.

یک ساعت بعد از ناهار : یک دانه میوه بخورید.

شام : ماست یخ زده و لیوان آب پرتقال تازه.

روز دوم

صبحانه : آب گرم کوبا.

یک ساعت بعد از صرف صبحانه : یک تخم مرغ آب پز و یک فنجان شیر کوچک

قبل از ناهار : یک فنجان آب گرم.

ناهار : برش نان تست ، مرغ چهارم آب پز ، ظرف سالاد و ظرف سوپ.

یک ساعت بعد از ناهار : یک فنجان آب پرتقال تازه.

شام : میوه و لیوان شیر

روز سوم

صبحانه : آب گرم کوبا.

یک ساعت بعد از صبحانه : یک نان تست و یک تکه پنیر قوریش.

قبل از ناهار : 3 فنجان آب گرم.

ناهار : 3 قاشق غذاخوری برنج سفید ، نان تست و غذای سبزیجات با گوشت چرخ کرده.

3 ساعت بعد از ناهار : یک فنجان آب گرم.

شام : 3 قاشق غذاخوری لوبیا یا یک تخم مرغ آب پز ، نان تست.

روز چهارم

صبحانه : 3 فنجان آب گرم.

یک ساعت بعد از صبحانه : 3 قاشق غذاخوری لوبیا با لیمو.

قبل از ناهار : آب گرم کوبا.

ناهار : 3 قاشق غذاخوری برنج آب پز ، 3 برش ماهی کبابی ، ظرف سالاد سبزیجات ، سوپ ماهی کبابی.

شام : یک فنجان آب گرم ، یک جعبه ماست بدون چربی و دو دانه میوه.

روز پنجم

صبحانه : 3 فنجان آب گرم ، نان تست ، یک تکه پنیر سفید پوست و یک فنجان چای شیر بدون شکر.

قبل از ناهار : 3 فنجان آب گرم.

ناهار : 3 تکه گوشت آب پز یا کبابی و یک بشقاب سوپ گوشت خرد شده.

شام : یک فنجان آب گرم ، یک فنجان شیر بدون چربی یا یک تکه نان تست و یک تخم مرغ آب پز.

روز ششم

صبحانه : 4 فنجان آب گرم ، 3 قاشق غذاخوری لوبیا به همراه لیمو و ادویه جات ترشی جات ، نان تست و یک فنجان شیر یا شیر آب.

قبل از ناهار : 4 فنجان آب گرم.

ناهار : 4 تکه کباب کباب ، نان تست و ظرف سالاد سبزیجات.

شام : پنیر پوست سفید ، برش نان تست و لیوان آب میوه.

روز هفتم

صبحانه : 3 فنجان آب گرم و یک تکه پنیر.

قبل از ناهار : 3 فنجان آب گرم.

ناهار : یک ربع نان بلادی ، 3 قاشق غذاخوری برنج یا ماکارونی ، 3 قطعه ماهی کبابی و یک ظرف سالاد.

شام : 3 فنجان آب گرم ، یک فنجان ماست یخ زده و یک لوبیا نارنج.

شما می توانید در مواقعی که نیاز به لاغر شدن سریع داشته باشید به این رژیم های غذایی سریع متوسل شوید ، اما توصیه نمی شود برای مدت طولانی از آنها پیروی کنید ، زیرا این امر ممکن است روی سلامتی شما تأثیر بگذارد. قبل از پیروی از هر رژیم غذایی ، برای اندازه گیری وزن خود باید به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید ، اندازه گیری های بدنتان ، درصد چربی ، ماهیچه و آب در بدن خود را ثبت کنید و یک رژیم غذایی سالم برای شما داشته باشید.

→ خواندن مطلب قبلی

علت ریزش مو و راه درمان آن

خواندن مطلب بعدی ←

درمان ملاسما و لک های قهوه ای

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *