تبلیغ وینک مگ

چگونه با یک دانش آموز شیطان برخورد کنیم؟


برخورد با یک دانش آموز شیطان
برخورد با مشکلات رفتاری دشوار در کلاس .. چگونه با دانش آموزان آزار دهنده برخورد می کنید؟ بهترین راههای همراهی با دانش آموز شیطان در کلاس چیست؟
به عنوان یک معلم ، یکی از شایع ترین موارد .. این است که شما در حرفه خود (برخورد با دانش آموزان با دانش آموزان سخت و دانش آموزان مشکل دار) روبرو هستید که یک چالش واقعی را برای شما به وجود می آورند ، و اگر مشکلات رفتاری که باید با آن ها ناامید کننده باشید ، ناامید کننده است ، ایده خوبی است که احساس راحتی کنید. دانستن اینکه همه معلمان و در سراسر جهان با چالش های یکسانی روبرو هستند ، جایی که نیاز به مقابله با مسائل رفتار نامناسب دانش آموزان یکی از مهمترین بسته های اضافی مرتبط با حرفه تدریس است.

سایت یکی یه دونه

سر و صدا در کلاس
نحوه برخورد معلم با سر و صدای زیاد در کلاس


با تعداد زیادی از دانش آموزان در کلاس ؛ برای شما بسیار دشوار است که برخی از دانش آموزانی که تمایل به صحبت کردن دارند و بدون توقف در تلاش نیستند ، در تلاش برای منحرف کردن همکاران خود از تمرکز بر روی مطالعات خود ، این کار را برای شما بسیار دشوار کرده است ، این “شایعات” تعریف واقعی مزاحمت شماست. بنابراین به عنوان یک معلم و همکاران آنها ، شما باید بهترین راه های کنترل این رفتار مزاحم را بدانید.

بهترین راهها برای مقابله با این دانش آموزان عبارتند از:

  • در هنگام تلاش برای مقابله با سر و صدای بی پایان ، با اجتناب از دستورالعمل های منفی ، به آنها دستورالعمل های مثبت بدهید … به جای استفاده از استراتژی “قطع” یک بار و برای همیشه ، شما باید دستورالعمل های خود را به طور خاص به این دانش آموزان هدایت کنید ، با راهنمایی به آنها “سکوت کن” ، و باید با گفتن: “از شما متشکرم” برای اینکه نشان می دهید دانش آموز را موظف به سفارش خود می کنید ، درخواست خود را دنبال کنید.
  • اگر هنگام ارائه درس یا پرداختن به کلاس سر و صدایی رخ داد ، بهترین راه حل این است که صحبت را متوقف کنید و با این کار این یادآوری برای دانش آموزان شما خواهد بود که آنها به جای صحبت با همکلاسی های خود ، باید به شما گوش دهند.
    برای آنها توضیح دهید که کلاس در این لحظه چقدر سخت است ، از دانش آموزان بخواهید “ساکت” بمانند تا دانش آموزان بتوانند درس را درک کنند.
    مشکل کنترل بین دانش آموزان و معلمان
    دانش آموزان شیطان کنترل خود را بر کلاس تحمیل می کنند و معلم
    برخی از دانش آموزان از تمرکز روی تکالیف خود در حین کلاس خودداری می کنند و یا حتی آن را تکمیل می کنند تا معلمان را به شکلی از مبارزات قدرتی جذب کند ، بنابراین شما همیشه باید مراقب باشید که این دانش آموزان را شناسایی کنید و در هر زمان به دام آنها نیفتید.

عاقلانه ترین راه برای مقابله با این دانش آموزان این است:

  • به آنها گزینه هایی بدهید که عواقبی برای آنها به همراه داشته باشد ، اطمینان حاصل کنید که در صورت عدم انجام تکالیف کلاس خود ؛ در یک بازه زمانی معین ، به آنها فرصت دهید و یا ضروری است که اوقات فرصت های خود را از دست داده و یا هر عواقب دیگری که برای چنین شرایطی مناسب می دانید البته این به شما کمک می کند تا مسئولیت رفتار خود را بر عهده آنها بگذارید ، در حالی که این امر به شما نیز کمک می کند تا بهترین روش برای تصمیم گیری و تصمیم گیری را به آنها آموزش دهید ؛ در اینجا به صورت کلاس و زندگی به طور کلی.
    شما همیشه باید یاد بگیرید که وقتی تعدادی گزینه را به آنها پیشنهاد می کنید ، از دانش آموزان خود ابراز قدردانی کنید ، و سپس آنها تصمیم صحیحی را اتخاذ کنند ، که شما با کلمات “خیلی ممنون” یا حتی لبخند بزنید ؛ شما در ارتقاء این رفتار مثبتی که دارند و همچنین رابطه خوب و احترام آمیز بین شما قدم می گذارد.
    همچنین می توانید راه اندازی یک سیستم پاداش را در نظر بگیریداما مراقب باشید با این امر … که شما می خواهید دانش آموزان به تنهایی رفتار کنند ، نه به این دلیل که برای رفتار خوبشان پاداش می گیرند.

استدلال مجازات
استدلال های موجود در کلاس برای مجازات


دانش آموزان شیطان دانش آموزانی که فرهنگ چالشی را برای همه چیز معلم می گویند یا انجام می دهند می توانند به راحتی کل کلاس را بر روی موضوع درس منحرف کنند ، با تحریف تمرکز بر روی موضوعات ثانویه و بی معنی ، برای شما بسیار دشوار است که خود را از توبیخ جلوگیری کنید جابجایی چنین دانش آموزان دشوار است ، اما لازم به ذکر است که اتخاذ موضع خصمانه یا حتی دفاعی چنین مشکلی را حل نمی کند در عوض ، شما باید با تأکید بر خود مشکل ، آرام و محکم بمانید.

چنین شرایطی که به طور مکرر اتفاق می افتد ، مستلزم این است:

  • برگزاری جلسه بعد از پایان ترم با دانش آموز (مسئول) مسئول سوء رفتار و آشفتگی در کلاس ، در این بحث شما باید به دانش آموز توضیح دهید ؛ نحوه غیرقابل قبول بودن رفتار و چگونگی ایجاد رابطه مشکلی بین شما
  • زندگی اجتماعی آنها هنگام همزیستی با دیگران آواز می خوانید ، و می توانید از تلاش دانشجویان برای انجام این کار نیز ستایش کنید. با روال مشخص و یا دنبال کردن مورد نظر واقعیت ها را بشمارید ، علاوه بر این که ممکن است با استفاده از اصطلاحاتی مانند “ما” در روند توصیف رفتاری که ترجیح می دهید و با استفاده از ضمیر گوینده به صورت جمع ، شما این جوانان را با رفتارهای مطلوب که می خواهید از آنها درگیر شوید ، درگیر کنید ، مثال خوبی از این با گفتن است: “ما همیشه باید مهربان باشیم. وقتی با دوستان خود بازی می کنیم. “

وابستگی دانش آموز


وابستگی دانش آموز به معلم بیش از حد
دانش آموزانی که تمایل دارند در هر فرصتی که داشته باشند همیشه به دنبال کمک هستند ؛ ممکن است این کار را از روی تمایل به جلب توجه انجام دهند یا ممکن است آنها نتوانند به تنهایی ناتوانی در انجام این کارها داشته باشند و بهترین راه برای رفع این مشکل توسط معلم است:

  • در تلاش برای نادیده گرفتن ندای مداوم دانش آموز برای نگاه کردن به کارهای او برای مدتی ، دلیل اصلی عادت را که در صورت بدتر شدن آن مشکل ایجاد خواهد کرد ، ارزیابی کنید تا بتوانید به آن بپردازید.
  • اگر دانش آموز با صبر و حوصله برای مداخله شما منتظر است ، به او نزدیک شوید و با نگاهی به کارهای خود با اشتیاق بیشتری نسبت به قبل به او پاداش دهید.
    راهبرد دیگری که می توانید استفاده کنید این است که دانشجویان قبل از مراجعه به شفاف سازی ، از همکاران خود بخواهید.
    بگذارید دانش آموزان قبل از پرسیدن سوال ، ابتدا در مورد کار خود فکر کنند.

معلم اول
نکاتی برای کنترل مجدد کلاس:

شما
به عنوان یک معلم و مربی نسل ، شما نمی توانید روند آموزشی را ادامه داده و در ساختن یک انسان مشارکت کنید ، بدون این که اوضاع را با دانش آموز مشکل برطرف کنید ، به گونه ای که اعتماد به نفس او را تقویت می کند . به تمام جنبه های زندگی که او شخصاً و حرفه ای به عهده خواهد گرفت ، البته شما بر دانش آموزان خود نیز تأثیر می گذارید ، به خصوص کسانی که در مشکل هستند ، در اینجا ایده هایی وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند:

1- آنچه را که دانش آموزان انتظار ندارید انجام دهید:

هر وقت دانش آموز یا کودک بدرفتاری کند ، شانس زیادی وجود دارد که او از معلم انتظار داشته باشد که به اقدامات خود پاسخ دهد ، اما به عنوان یک معلم می توانید عکس العمل متفاوتی نشان دهید و در عوض ؛ وقتی چنین سناریویی رخ دهد ، غیر منتظره را انجام دهید. مثال وقتی معلمی دانش آموز شورشی را می بیند که با خشونت بازی می کند ، واکنشی وجود دارد که این دانش آموزان از معلم انتظار دارند و متداول ترین واکنشی که دانش آموزان از معلم انتظار دارند شامل کلمات “توقف!” یا ، “آیا می توانید بلافاصله به صندلی خود برگردید!” بازی بیش از حد به این روش … شما خلاق هستید “، این نوع ارتباطات دانش آموزان و کودکان را به همان اندازه که باعث می شود آنها را به تغییر رفتارهای نامطلوب سوق دهند ، شگفت زده خواهد کرد.

2- پیدا کردن موارد مثبت برای دانش آموزان:

برای کودکان یا دانش آموزانی که بطور منظم بدرفتاری می کنند ، می توان خصوصیات مثبت اطراف آنها را پیدا کرد ، اما به دلیل اینکه معلم هستید ، باید به دلیل اهمیت روزافزون در تقویت نکات مثبت دانش آموزان در فرایند آموزشی ، سعی در اصلاح این مسئله کنید . به گونه ای که معلم کمتر به رفتارهای منفی یا ویژگی های آن توجه می کند ، به طوری که می توانید با جستجوی موارد مثبت برای گفتن در مورد این دانش آموز مشکل ساز شیطان پیش بروید ، و غالباً می فهمید که این کودکان واقعاً از توانایی های خود اطلاع ندارند و به معلمان احتیاج دارند. برای دیدن “که آنها دارند برای اینکه توانایی آنها مثبت باشد. “

۳- سست رفتار نکنید یا الگوی بدی نباشید :

وقتی چندین بار با اقتدار رفتار می کنید ، این منجر می شود دانش آموزان ایده هایی درباره نحوه انتقام گرفتن از شما به عنوان معلم ایجاد کنند ، بنابراین می توانید وقت خود را بگذرانید و خود را در جای خود قرار دهید ، و از خود بپرسید که “آیا دوست دارید با آنها یک نقره نقره ای باشید”؟ “یا ، شما یک فضای کوچک برای نفس کشیدن دارید ، و به همین ترتیب کودکان به شما اقتدار ندارند. شما همیشه باید در بیان احساسات و اشتیاق شدید برای برقراری روابط خوب با دانش آموزان خود تلاش کنید. این به شما کمک می کند تا در محدود کردن رشد احساسات منفی بالقوه مانند: نفرت و میل به انتقام از دانش آموزان خود ابراز کنید. ، که باعث می شود روند تدریس راحت تر و لذت بخش تر شود.

4- حمایت از احساس تعلق دانش آموزان:

هر وقت کودکان و دانش آموزان احساس کلاس تعلق خاطر در کلاس ندارند ، رفتار نادرست رفتاری ، واکنش طبیعی آنها است ، دلیل این امر این است که با انجام این کار ، آنها به طور ناخودآگاه سعی می کنند احساس انزوا را از دایره اجتماعی که در آن حضور دارند توجیه کنند ، در چنین حالتی. شما باید اطمینان حاصل کنید که خود را در کفش خود قرار داده اید و احساسات دانش آموزان تحت تأثیر تعلقات را تقویت می کنید. برای تحقق این امر ؛ شما در مورد تلاش این دانش آموزان برای کار در کلاس حتی بر روی کارهای ساده یا در
زندگی اجتماعی آنها هنگام همزیستی با دیگران آواز می خوانید ، و می توانید از تلاش دانشجویان برای انجام این کار نیز ستایش کنید. با روال مشخص و یا دنبال کردن مورد نظر واقعیت ها را بشمارید ، علاوه بر این که ممکن است با استفاده از اصطلاحاتی مانند “ما” در روند توصیف رفتاری که ترجیح می دهید و با استفاده از ضمیر گوینده به صورت جمع ، شما این جوانان را با رفتارهای مطلوب که می خواهید از آنها درگیر شوید ، درگیر کنید ، مثال خوبی از این با گفتن است: “ما همیشه باید مهربان باشیم. وقتی با دوستان خود بازی می کنیم. “

5- توبیخ و مجازات به روشی متفاوت:

وقتی به دنبال تنبیه دانش آموز هستید ، می توانید با گفتن مواردی مانند: “شما اخیراً خوب کار کرده اید … با ارتقاء رفتار مثبت شروع می کنید. در واقع رفتار شما چشمگیر بود ، چرا تصمیم گرفتید امروز در چنین عادت بدی شرکت کنید؟” با انجام این کار ، شما پورتالی را باز کرده اید که به شما امکان می دهد تا با مشکل بهتر مقابله کنید و به طور مستقیم ، پس از تکمیل توبیخ ، می توانید عباراتی مانند آن بگویید: “من مطمئن هستم که به دلیل نقش بزرگی که تا این لحظه انجام داده اید ، این خطا دوباره رخ نخواهد داد.

در خاتمه .. حرفه تدریس از طیف گسترده ای بسیار عالی است و با برجسته کردن همه اینها شما می توانید در شکل دادن به زندگی دانش آموزانی که به شما واگذار شده اند کمک کنید ، با این وجود این مهم است که بدانید حرفه تدریس به دلیل چالش های مختلفی که با آن روبرو نیستید همیشه پیاده روی است. به خصوص هنگام برخورد با دانش آموزان ضد شورش و هرچه این مشکلات پیچیده باشد ، باید بدانید که همیشه راهی برای حل آنها وجود دارد.

سایت یکی یه دونه

→ خواندن مطلب قبلی

شلختگی در کودکان

خواندن مطلب بعدی ←

راهنمای گفتگو با دانش آموز

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *